torstai 17. huhtikuuta 2008

Sähköpostin saldoa

Toimin nyt kaikkien kirjesalaisuuksien vastaisesti ja julkaisen tässä Rakentajan kanssa käymäni sähköpostikeskustelun liittyen kylpyammeisiin (ennenkuin Hymy tai Seiska kerkeää). Mielestäni se kuvaa taas loistavasti ajatusmaailmojemme täysin eri planeetoilta tulemista. Taustatietona vielä, että 5 minuuttia ennen tätä olin päässyt väittämästä, että kulma-ammeita ei myydä kulmikkaina.

Aihe: Perun äskeisen lausunnon kubeista

Minä:

haluan tämän =)
(linkki hyvin kulmikkaaseen kulma-ammeeseen)
Rakentaja:
Oho.. se on aika kubi.. ja listahinta 1600e eli ei ihan mahdoton edes, jos sen vaan jostain löytää. Soitin XX:ään (paikallinen rautakauppa) ja siellä on tällä viikolla esittelijä paikalla ja kaikki YY:n ammeet -20% ja esillä olevat näytekappaleet -40%
(linkki valmistajan sivulle)
Minä:
Haluan ton (viittaus tuohon ekaan ammeeseen).
XX ja ZZ ja ÅÅ on kaikki noitten jälleenmyyjiä, et luulis sen jostain saavan.
Rakentaja:
Pitää ottaa mitat tosta talteen ja käydä työmaalla katsomassa miten hana osuu tohon eli luultavasti ainakaan nykyinen hana ei tule sopimaan ellei sitten käy tosi hyvä tuuri.
Minä:
Mitenniineimukasovi?
Rakentaja:
Hana taitaa olla just tossa ammeessa olevan tasanteen päällä ja siinä on lyhyt putki eli vesi lirisee ammeen reunalle eikä ammeeseen, mutta tossa on mitat eli sen voi käydä mittaamassa. Toinen mahis on, että vesi tulee täsmälleen toisen ammeessa olijan hartialle.
Minä:
Sä oot kyllä nipo :-P

Ei kommentteja: